Dofinansowanie UE w 2015 na reklamę – Zrób to z głową!

Mamy kolejne dofinansowanie z UE, w którym są uwzględnione działania czyli promocja i reklama firmy. Rodzime przedsiębiorstwa i nie tylko, są bardzo chętne do promowania i reklamowania swoich usług w Internecie – bowiem jest to najskuteczniejsza metoda pozyskania klientów i umocnienia pozycji firmy na rynku.

Największym problemem, szczególnie tych firm, które mają zamiar promować produkt lub usługę, a nie mają z tym doświadczenia – jest nieumiejętne dobranie określonej formy reklamy do oczekiwanych korzyści. Pożytki płynące z reklamy, to przede wszystkim odbiorcy, ale w konsekwencji tak naprawdę klienci, którzy zakupią dany towar lub usługę. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu byłoby jasne sprecyzowanie celu, jaki chce się osiągnąć, a następnie dobranie odpowiedniej formy promocji. W tym celu są przygotowane m.in. przez ASIB Press & Media przewodniki, które w jasny i klarowny sposób przedstawiają idee reklamy, ich typy oraz skuteczność w osiągnięciu określonego, założonego celu. Wszystko to, możliwe na łamach serwisów należących do grupy ASIB.

Najczęściej i szczególnie widoczne jest to w okresie przedwyborczym, pada termin – reklama graficzna. Bannery, billboardy i inne, które częściej odstraszają niż pomagają pozyskać klientów. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mała grupa osób to dostrzeże. Po drugie często są to rozwijane reklamy, które bulwersują i zniechęcają. Po trzecie – są idealne jako forma umocnienia swojej marki na rynku.

Jeżeli nie wiesz, jaka forma reklamy byłaby najlepsza dla Ciebie, warto zapoznać się ze wskazówkami w tym artykule lub przejrzeć usługi oferowane przez firmy, które „zjadły sobie na tym zęby„. Mamy więc możliwości zainwestowania w reklamę, zwaną artykułem sponsorowanym. Co to jest? Jest to artykuł, który porusza zagadnienie realne lub też prawdziwy problem i tłumaczy go w formie tekstu interesującego i ciekawego dla odbiorcy. Tego typu reklama nie jest postrzegana jako nachalność – co więcej, odbiorca sam z czystej, nieprzymuszonej woli czyta go, tym samym mając dostęp do gotowego rozwiązania w formie produktu lub usługi reklamodawcy. Jeżeli firma prowadzi sprzedaż zmywarek, to wielki billboard ze zmywarkami zapewne będzie wyglądał ładnie, natomiast klient, który chce kupić zmywarkę, chciałby otrzymać dodatkowe informacje. Sedno sprawy? Otóż odbiorca, który przeczyta tekst, ciekawy i interesujący na temat typów zmywarek oraz stosunku ich ceny do jakości, chcąc zakupić daną zmywarkę, przejdzie z artykułu sponsorowanego na stronę sprzedawcy po to, aby ją zamówić. Proste? I bardzo skuteczne!

Kolejnymi aspektami są tzw. linki typu follow, które są traktowane przez wyszukiwarki jako nawiązanie do treści na stronie reklamodawcy. Tym samym, wzmacniamy pozycję swojej strony. Ten zabieg jest korzystny zarówno podczas formy graficznej, jak i artykułów sponsorowanych, czy też podlinkowania i lokowania produktu. Każda z tych form jest szczegółowo u nas opisana.

Jeżeli dysponujemy środkami, które musimy przeznaczyć na reklamę, zróbmy to z głową. Nie jest problemem wykorzystanie całości na jakąś jej formę, problemem jest identyfikacja potrzeb i dopasowanie do odpowiednich oczekiwań, tak, aby wykorzystane środki zwróciły się z nawiązką. Po to przecież się reklamujemy, prawda?

reklamaeu

Pamiętaj, że korzyści wynikające z promocji w naszym serwisie są olbrzymie. Przede wszystkim oferujemy wszystkie możliwe formy reklamy. Po drugie – szczerze służymy wsparciem marketingowym. Po trzecie – posiadamy odpowiednie narzędzia analityczno-statystyczne, które pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego akurat ta forma reklamy będzie dla Ciebie najbardziej wskazana. I co najważniejsze – zaufało nam już sporo firm, które z powodzeniem realizują promocję na naszych serwisach. Dokładnie tak, serwisach – ponieważ współpracując z nami, masz do dyspozycji wiele serwisów tematycznych, należących do naszej Grupy. Skontaktuj się z nami, a zaoszczędzisz czas, pieniądze i zyskasz jeszcze więcej.

Dzięki nam na nowo otworzą się przed Tobą możliwości, które będą służyły Ci przez długi czas, m.in. dlatego, że Twój artykuł raz opublikowany, będzie widniał na naszej stronie przez minimum 365 dni! Tak długo klient będzie mógł odnaleźć Twój artykuł i korzystać z możliwości wykupienia usługi czy tez produktu.

ASIB

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

*** Dane przesyłane w formularzu, posłużą jedynie do nawiązania kontaktu i nie zostaną nigdzie wykorzystane. Na podany adres mailowy zainteresowanego, zostanie wysłana odpowiedź na zapytanie. Mail, po zakończonej korespondecji nie zostanie wykorzystany do żadnych celów handlowych bez uprzedniej zgody właściciela.