UPC dyskryminuje klientów!

0
19
Biznes zdj. Newspaper

Tak jak w tytule – firmy nie dbają o stałych klientów. Oczywiście nie wszystkie ale często z tym można się spotkać. Dla nowych klientów przygotowują mnóstwo rabatów i promocji, byle tylko złapać nowego odbiorcę swoich usług. Natomiast starzy klienci muszą się liczyć ze starymi, niepromocyjnymi cenami.

Tak bynajmniej najczęściej bywa, gdy mamy do czynienia z abonamentem. I przykładem takiego nieuczciwego podejścia do stałego klienta, który regularnie opłaca przez lata abonament za usługi i nie może skorzystać z bardziej atrakcyjnej oferty, jest firma UPC przyciągająca w ten sposób nowych klientów. W tej sprawie zadzwoniliśmy do biura obsługi. Chcieliśmy zmienić abonament ze 129 zł za internet 60 mb/s i ponad 100 kanałów na podobny pakiet z tym, że internet wynosi 120 mb/s za bagatela 85 zł!. Sprzedawca poinformował nas, że to niemożliwe i żeby skorzystać z takiego abonamentu, musimy zrobić cesję umowy na kogoś innego. Przecież to namawianie do oszustwa! Ale to nic, bo firma przecież straci starego klienta, który zaraz może założyć drugi pakiet, też za niższą cenę. O to chodzi?? Zirytowała nas ta sytuacja i w najbliższym czasie planujemy udać się osobiście do przedstawicielstwa tej firmy i „wykłócić” niższy abonament – Z JAKIEJ RACJI mamy płacić więcej za to samo co ma nowy klient i to jeszcze ponad 50 zł!

Niestety takich nieuczciwych praktyk na rynku jest dużo. Kiedyś teraz nie wiemy, tego rodzaju taktykę handlową stosowały nagminnie firmy telefonii komórkowej. Dlaczego firma UPC faworyzuje tylko nowych nabywców? Ci obecni, to już historia – w końcu zapłacił i podpisał umowę to już „niech się buja” – to jawna dyskryminacja! A Wy mieliście podobną sytuację? Piszcie w komentarzach.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz
Twoje imię